Rahsia Komputer Dihujung Jari

468x60 Advertise space
Hampir 90% pengguna membazirkan wang mereka hanya kerana masalah kecil dengan menghantar komputer mereka kekedai. Sedangkan ia boleh dilakukan pengguna sendiri.
Bermodalkan RM10, anda boleh berjimat sehingga ratusan ringgit. Anda juga boleh membantu rakan anda, dan mula membuat duit kocek sendiri.
Nikmati secawan Nescafe, rehatkan minda. Tiada lagi masalah komputer.



ebook ini akan menerangkan dengan terperinci disertakan dengan gambarajah yang jelas, bagaimana untuk reset kembali password akaun windows anda dengan mudah.

Atau dengan erti kata lain, bagaimana untuk membuang katalaluan pada login windows anda. Masalah ini mungkin tidak terjadi pada anda hari ini, tetapi, akan datang?. 5% pelanggan saya pernah menghadapi masalah yang mana mereka tidak boleh membuka akaun windows mereka, disebabkan pelbagai masalah. Walaupun katalaluan yang dimasukan itu adalah betul, tetapi mereka masih tidak boleh mengakses akaun mereka. Bagaimana ini boleh terjadi?.


Terdapat banyak faktor yang boleh saya kaitkan, bagaimana masalah ini boleh terjadi. Antaranya:
- Masalah pada fail update windows. 

- Pengguna terlupa katalaluan
- Masalah pada perisian yang mengganggu fail sistem
- Kesan sampingan dari serangan virus

Oleh yang demikian, bagi menangani masalah yang sering dipandang remeh ini, saya mengarang buku elektronik (ebook) ini bagi memudahkan anda menyelesaikan masalah untuk mengakses akaun anda. Ia mungkin pada anda hal remeh. Tetapi, apakah yang anda lakukan jika anda ingin mencetak resume, yang ingin dihantar segera? atau anda mahu mengakses dokumen anda? atau mahu melayari internet sekarang? atau melakukan sebarang kerja? tetapi anda tidak boleh mengakses dokumen atau akaun anda. Terdesak bukan? Adakah anda mahu menghantar ke kedai komputer? Ok, kalau siang boleh la. Jika tengah malam? 3,4 pagi? sanggup anda menunggu hingga kedai komputer buka pukul 10am?. Tidak bukan? Saya disini ingin membantu anda jika menghadapi masalah genting seperti ini. 

Sebab itu saya mengarang beberapa buku berkaitan masalah sistem komputer yang dipandang remeh oleh kebanyakan pengguna. Apabila pengguna berada didalam keadaan terdesak, itulah gunanaya buku panduan atau ebook yang saya karangkan. Kemudahan yang Allah kurniakan adalah untuk saya membantu kalian semua.


Untuk tempahan, sila klik ikon dibawah.
Hanya RM 10!

Categories:

Leave a Reply