Rahsia Komputer Dihujung Jari

468x60 Advertise space
Hampir 90% pengguna membazirkan wang mereka hanya kerana masalah kecil dengan menghantar komputer mereka kekedai. Sedangkan ia boleh dilakukan pengguna sendiri.
Bermodalkan RM10, anda boleh berjimat sehingga ratusan ringgit. Anda juga boleh membantu rakan anda, dan mula membuat duit kocek sendiri.
Nikmati secawan Nescafe, rehatkan minda. Tiada lagi masalah komputer.


Masalah komputer sememangnya kita tidak boleh menjangkakan bila ia akan berlaku. Lebih-lebih lagi jika ia berkaitan dengan dokumen. Ebook panduan ini akan menerangkan dengan lebih lanjut bagaimana untuk memasuki sistem komputer dengan mudah jika anda tidak berjaya login seperti normal. Anda juga boleh menggunakan teknik ini untuk memasuki sistem komputer walaupun komputer anda tidak bermasalah dan komputer tersebut mempunyai katalaluan, dan anda mampu mengakses seluruh dokumen dan sistem komputer tersebut.

Dengan cara ini juga, ia tidak akan meninggalkan sebarang kesan jejak langkah kepada komputer tersebut. Bagaimana? Dapatkan tutorial dalam ebook ini. Percayalah, ia sememangnya mudah dan anda tidak akan menjangkakan ianya semudah ABC!


Untuk tempahan, sila klik ikon dibawah.
Hanya RM 10!

Categories:

Leave a Reply